مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در تفت برگزار می‌شود
کد خبر: 4070577
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در تفت برگزار می‌شود

مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، فردا، 23 تیرماه در محل مجتمع فرهنگی بقعه قبر سبز محله گرمسیر تفت برگزار می‌شود.

فردا؛ برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در تفتهادی رضایی، کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مرحله ویژه بانوان از ساعت 15 روز پنج‌شنبه، 23 تیرماه در محل مجتمع فرهنگی بقعه قبر سبز محله گرمسیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره 35 نفر شامل 23 نفر از بانوان و 12 نفر از آقایان ثبت‌نام کرده‌اند که مسابقات ویژه بانوان فردا در شهرستان برگزار و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

رضایی افزود: مسابقات آقایان به دلیل آمار پایین شرکت‌کنندگان در مرکز استان و همزمان با مرحله شهرستانی یزد برگزار و متسابقان در این مسابقات که اوایل مردادماه اعلام شده، حضور می‌یابند.

کارشناس فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت گفت: از تعداد ثبت‌نام کنندگان مرحله شهرستانی در تفت، هفت نفر در رشته حفظ 10 جزء، سه نفر در رشته حفظ 20 جزء، 11 نفر در رشته پنج جزء، سه نفر در رشته حفظ کل، دو نفر در رشته قرائت و 9 نفر در رشته ترتیل به رقابت خواهند پرداخت. 

انتهای پیام
captcha